My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Tisdag

Publicerad 2009-08-18 21:54:02 i Allmänt,

Är det inte fantastiskt vad musik gör med oss? Vad den skapar i kroppen? Oavsett vilken konsert man är på är publiken alltid den samma. Människor som älskar musiken för vad den frambringar och vill tala om, som faktiskt känner något inombords när de lyssnar på den. Musiken i sig är så olika för alla personer och egentligen är det inte den som är viktigast, utan själva känslan. Har ni aldrig stått på en koncert och bara velat gråta gråta gråta för att det är så vackert? Det är den känslan jag pratar om. Den som egentligen aldrig kan ersättas av något i hela världen.

Fast jag inser nu att jag inte kan få fram i ord vad jag vill säga. Så det får stanna här.

Musik är helt fantastiskt.



I hear the sound
Of the ticking clocks
Come back and look for me, look for me
When I'm lost

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela