My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Lucia

Publicerad 2009-12-13 23:54:57 i Allmänt,

Dagen till ära köpte jag och mamma en gran påväg hem från dansen. Det blev en liten nätt en, som passar perfekt här hemma. Vi köpte en ny julgransfot idag också, så snart är det riktigt julstämning här hemma. Även fast jag är kanske antijulig numera så är det mysigt med ljuset från stjärnan i fönstret eller julgranen. I alla fall lite ljus i allt detta mörker.

Var idag på Fredells och köpte allt virke till min installation, så förhoppningsvis blir det bra när jag börjar bygga i morgon. Ska bli riktigt spännande. Måste åka in tidigt, för jag ställde allt utanför skolans dörr idag eftersom jag inte kom in. Men i morgon får jag åka hiss upp till formsalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela