My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Måndag kväll

Publicerad 2009-12-14 21:34:20 i Allmänt,

Det tog ungefär en halvtimme efter att jag gått up för mig att inse att det låg snö på marken. Jag blev så otroligt lycklig! I skolan hade någon satt upp lappar om snöbollskrig som kommer att hållas under morgondagen mot Norra Real.

Ikväll var vi och såg Nötknäpparen på Kungliga Operan, och det var en helt fantastiskt föreställning! Kungliga Baletten tillsammans med elever från Kungliga Svenska Balettskolan. Nuförtiden har de slagit ihop föreställningen med Petter och Lottas jul, vilket gör det ännu roligare. Och Tjajkovskijs musik är ju helt fantastisk. Jag springer runt här hemma och sjunger på den medan jag försöker härma dansösernas rörelser. Med föga framgång dessvärre. Men det är känslan som räknas!

Kommentarer

Postat av: Eric

Publicerad 2009-12-15 16:50:28

Hej hallå! Vantarna är nu äntligen här, Liksom vintern. Hoppas du kikar in och köper dig ett par fina vantar, för du har väll också en favorit Beställer du inom kort kan du hinna få dem innan jul :) Annars önskar vi dig en Trevlig julhelg.



- Eric och vännerna på Vint UF

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela