My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Söndag

Publicerad 2009-12-06 13:03:25 i Allmänt,

Igår var vi hos familjen Axelsson och gjorde korv, helt från scratch. Det var riktigt spännande, eller äckligt för den som är känslig. Men som de flesta vet är det sällan ordet känslig beskriver vår familj.

Vad jag i alla fall ville komma till är att jag och lilltjejen Katrin gjorde varsitt örngott i väntan på att tarmarna skulle bli lagom lumnade. Och för en gångs skulle tyckte jag faktiskt det var kul att pyssla lite. Att få skapa något med händerna. Jag tror det där örngottet är det mest kreativa jag gjort på flera månader.


(Skitbild, jag vet. But you get the point.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela