My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Bobby!

Publicerad 2009-01-12 21:46:31 i Allmänt,



När jag som bäst sprang runt i skolan påväg till mattelktionen träffade jag LisaFisa. Och hon var brun som en bajskorv! Och vet ni vad jag fick av henne? En sån liten woodo-docka! :D Hon hade tydligen sprungit runt i Thailand och hittat den och då tänk på mig. Mihihi. Gulligt!

Jag döpte honom i alla fall direkt till Bob, eller Bobby om man perferar det mer. Han är jetesoet. ^^

Tack LisaFisa. :D <3

Kommentarer

Postat av: Isabellür

Publicerad 2009-01-13 00:04:23

Jag fick en liten student. Inte alls pluggisvarning på mig nej (A)

soet Bobby

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela