My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Hej 2009

Publicerad 2009-01-01 16:09:53 i Allmänt,

Nyårsnatten var kaotisk. Men positivt kaotisk.

Jag hade bestämt mig för att dygna och slå mina 31 timmar, vilket är det längsta jag lyckats vara uppe. Men eftersom tillslut även Jacob och Martin, som höll mig vaken, somnade så somnade tillslut även jag. Jag la mig i Elsas lillasysters säng, där det saknades täcke. Så jag kurade ihop mig till en köttbulle med min halsduk, för att frysa så lite som möjligt. Vilket inte fungerade. Efter några timmar kom Elsa och la sig bredvid mig med en filt. Gud vad glad jag blev.

Sedan när Robin bakat scones och alla var uppe så säger Walter:
-  Men jag hade ju TVÅ täcken i min säng!

Då blev jag inte glad.

---

Jag hoppas det kommande året blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela