My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Leka!

Publicerad 2009-01-08 21:55:53 i Allmänt,

Det enda jag har gjort idag är i princip att leka. Efter skolan (öh, eller.. mentorstiden) lekte jag lite i bildsalen och sedan lekte jag lite med HuvaN. Hon sprang runt i tunnelbanan med mig istället för att gå på sin samhällslektion. Busigt!

Vi endade up på hötorget och satt i tystnad på en bäsk och åt nötkräm. Totalt värdelöst. Haha.

Fast! Jag lyckades i alla fall göra min matte! Plus att jag jobbat lite nu på kvällen med bildprojektet, plus hjälpt mormor med datorn. :)


   
(Okej, jag erkänner. Jag lekte lite med matten också.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela