My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Mumin-örngott

Publicerad 2009-01-21 22:44:34 i Allmänt,

Hela dagen var åt helvete. Väl hemma kändes det lite bättre, men det varade inte länge. När jag satt och spelade piano fastnade G-tangenten nertryckt. (Det har suttit ett mynt där under hur länge som helst och pappa försökte fixa det, och nu blev det alltså såhär.) Jag kan alltså inte spela längre, och håller då på att bryta ihop. Så jag går ner och lägger mig i sängen och kramar min kudde med Mumin-örngott på en stund för att lugna ner mig. Efter middagen är Walle allmänt jobbig och han knockar mig (av misstag dock) och jag går ner till mitt rum, igen. Sedan blir det packning.

Jag tänkte att jag skulle packa idag, så jag slipper det i morgon när jag kommer hem så sent efter att ha sett Cirkus Cirkör på Dansens hus. Pluggandet får jag ta i morgon då jag hade tänkt träffa X. Men eftersom jag inte orkar med denna person skiter jag i det. Jag måste ändå säga att jag är ganska stolt att jag lyckas packa idag. Annars brukar det bli att jag hamnar kvällen innan och allt blir allmänt kaos.

Det enda jag ser fram emot egentligen är att vi åker till Lofsdalen i helgen. Jag vet att jag var lite opepp förut, men nu känns det bara skönt att få komma bort från allt ett tag, även om det blir en intensiv telemarkshelg med mycket träningsvärk att se fram emot. Mmh!


Kommentarer

Postat av: Mill(house) heh.

Publicerad 2009-01-22 19:52:51

Vad fin du är. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela