My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Potatis- och purjolökskutt

Publicerad 2009-01-14 22:43:24 i Allmänt,

När jag kom hem var jag nere på botten.  Och då menar jag både psykiskt och fysiskt. Men det blev snart bättre när Walle meddelade att han skulle stanna hemma och laga mat med mig istället för att gå och äta ute med Christer. :) Han sa:
-  Visst var jag snäll nu som stannade hemma? och log lite snett.

(kanske inte på bilden, eftersom han blev sur när jag fotade xD)


Vi lagade potatis- och purjolökssoppa, en av våra favoriträtter att laga när vi är ensamma. Och för en gångs skull gick det jättebra, utan bråk och krångligheter! Undertiden soppan kokade stog vi och dansade till Thriller och försökte komma ihåg så mycket av koreografin från videon som möjligt. Vi fick nämligen båda lära oss den på dansen. :P



Tyvärr råkade Walle av någon outgrundlig anledning kutta mig med kniven när han skulle röra om i soppan (?). Så då fick jag hämta ett vackert Mumin-plåster. :D Tyvärr var trycket på det lite misslyckat, men det gör inget. För nu har jag ju mig själv på tummen! (höhö)

---

BY THE WAY!
Jag satt och lyssnade på Mustasch för ett par timmar sedan, och så kommer Bring Me Everyone. Då insåg jag att den är nog lite jag och HuvaN. Eller kanske ganska mycket. Haha. (Egentligen kanske lite för mycket?)
Eller vad säger du, HuvaN? ;D


Mustasch - Bring Me Everyone

I hate to be in love
I don´t like being fine
When I´m at worst
Is when I really feel alive
And I can´t stand to see
You happy people smile
Cause I´m a killer
I would love to make you cry

Bring Me Everyone
I need to hurt someone
I´ll give you love, then I turn you down
My work here, it´s done

They say I´m psycho
And should be put behind bars
That I am damaged
And my soul is full of scars
You shiny people
You should never come this far
Cause I´m a killer
I got murder in my heart

Bring Me Everyone
I need to hurt someone
I´ll give you love, then I turn you down
My work here, it´s done

Kommentarer

Postat av: Huvan

Publicerad 2009-01-15 15:23:53

Klockrent, totalt klockrent. För vet du vad? Vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år.

Postat av: Isabellür

Publicerad 2009-01-15 19:53:06

Vet du. Jag gillar verkligen din blogg, det märks att det är du som skriver o det är jätteMysigt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela