My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

SvampBob

Publicerad 2009-01-31 17:27:13 i Allmänt,

Jag har SvampBob-tema på mobilen och har haft det nu en dryg vecka. Bakgrundsbilden är en superglad SvampBob och meddelandesignalen är en trudelutt som ofta hörs i programmet. Varför använder jag det temat?

Jag tror det är någon slags självterapi, har jag kommit på. För att bli lite gladare. Jag blir faktiskt glad av meddelandsignalen (kanske inte när det är sms-terror då den går hela hela tiden) och varje gång jag tar upp mobilen tittar ett jätteglatt ansikte upp på mig. Någon är i alla fall glad att se mig.

Kommentarer

Postat av: Huviiiiis

Publicerad 2009-01-31 21:43:37

jag vet varför du har det. för att jag valde det åt dig! å sms-signalen äger verkligen allt å alla

Postat av: s.

Publicerad 2009-02-02 00:05:44

den där smssignalen dödar mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela