My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Måndag

Publicerad 2009-06-08 23:24:01 i Allmänt,

När jag kommit hem och ätit middag bestämde jag mig snabbt för att ta en tripp med WRF till Elsa, eftersom vi inte kommer ses förrän skolan börjar igen. Jag gav Elsa extrahjälmen och vi begav oss till Gyllene måsen (McD för de ovetande) för att köpa med oss en Flurry ner till Nacka Strand. Där satt vi och pratade om i stort sett allt, tittade på vågorna och en pipande svan som simmade förbi och stack rumpan i vädret på jakt efter godis på bottnen. När det blev för kallt åkte vi hem igen och drack varm choklad. Ante, Elsas pappa,  som också just kom hem, förbannade Ica Maxi för deras självscanning och "avstämning" (dvs visitering av varor), vilket var till stort nöje för oss.

Nu håller jag på och gör ett kort till Rickard som tar studenten i morgon. Det blir faktiskt riktigt fint.

På fredag är det sommarlov. Känns konstigt. Och nu har jag nästan lite ont i magen.

Jag köpte i alla fall två till dukar idag, så jag kan göra fler mästerverk. Nu tänkte jag göra serien med fisken, så vi får hoppas att den blir bra. Ledsen att ni inte fått se kaninen, för den är faktiskt fin. Men det kommer väl förhoppningsvis bilder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela