My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

My i radion

Publicerad 2009-06-10 16:46:41 i Allmänt,

Om ni lyssnade på Rix Fm för bara några minuter sedan hade ni hört mig! Jag ringde nämligen in angående frågan "Är 'jäklar' en svordom?". Mitt samtal blev besvarat i reklampausen, men de spelar tydligen in alla samtal, så de körde det upp det i dirketsändning sedan.

Min första tanke när jag hörde det var: Shit, en till tjej som heter My! Fan va coolt!

Sedan insåg jag ju att det faktiskt var min egen röst jag hörde från radion! Haha!

Kommentarer

Postat av: hon med legginsen från Gina

Publicerad 2009-07-17 20:18:05

Hah My (muu), du är så otroligt jävla härlig :D

Vilket trevligt gråtkalas vi hade sista dagen, även fast jag vet att vi kommer träffas igen :D Vet du förresten? Jag kanske ska till London i höst :o

Nu fick du en kommentar av en "fjorrttiz" (niki uttal) uppe ifrån ingenstans i sverige! Pussss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela