My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

LOST

Publicerad 2009-03-18 00:09:19 i Allmänt,



Säsongsstart för Lost!
Självklart satt jag och Walle bänkade framför tvn (mamma orkade inte så hon sov). Åh, Lost. Bara tanken får mig att rysa lite. Det så himla bra! Och jag vet att det är asmånga som tycker att "vah, kollar du på Lost, fan va töntigt" eller "men vadå, man fattar ju ingenting av det". Men grejen är den, att om man sett det från början, och blivit involverad i det, då blir det som en drog. Man måste få mer, man måste få veta vad som händer. Det är dessutom omöjligt att bara hoppa in i serien, som det går med många andra poppisserier. Så ni som sett det ett antal gånger och inte gillat det är det inte så konstigt. Men jag kan bara säga: Synd för er! Och det är nästan det som gör den så bra, att man hela tiden måste vara på hugget och tänka mycket själv för att förstå. Och då förstås minnas vad som hänt tidigare.

Tv4 gjorde nyligen en intervju med Terry O'Quinn, som spelar John Locke, som ni kan se här:
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.895878&renderingdepartment=2.4034

Egentligen var det ju inte det här jag ville skriva om, men eftersom jag är helt uppe i Lost och allt sånt minns jag tyvärr inte det ursprungliga ämnet längre. Haha.

Jag vill bara tillägga att Lost har hållit på i ungefär 5 år, vilket är helt sjukt. Att en serie kan hålla på så länge! Det skapades under 2004 och hade premiär i Sverige någon gång i januari 2005. Stört länge sedan. Ett mirakel att jag fortfarande minns.

OCH! 22:40! Är inte det den mest korkade tiden att lägga ett program på?

But still. Jag längtar till nästa tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela