My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dagens konst

Publicerad 2009-03-25 16:17:12 i Allmänt,



På bildlektionen blev jag för första gången på flera månader inspirerad. Så jag började kladda lite i Wilson vilket endade upp med en riktigt trevlig bild. Jag tror helt enkelt jag tänker för mycket, istället för att bara göra. Idag lyckades jag faktiskt att inte tänka alls, bara lyssna, se och skapa.

Jag ska nog försöka ägna kvällen åt att jobba lite med Wilson. Han måste känna sig extremt bortglömt och obetydlig just nu. Förutom dagens bild, bilden på förstasidan och då jag ritade av El Hombre, är det enda som finns i honom en enda sörja.

Inspiration borde komma lite lättare tycker jag. För när den väl är där går den inte att hejda. Kanske kvällens kommande inspiration kan bidra med något till 100-poängsprojektet och Tanzania?

Förhoppningsvis.

Kommentarer

Postat av: lisafisa

Publicerad 2009-03-27 21:50:15

micket fin!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela