My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

!

Publicerad 2009-03-18 10:00:27 i Allmänt,

Himlen är oskyldigt blå
Som ögon när barnen är små
Att regn droppar faller som tårarna gör
Det rår inte stjärnorna för

Steg upp på morgonen
Innan min dag var riktigt vaken
Åhh, vilken härlig dag

Det är faktiskt nästan vår idag! Helt underbart! Himlen är knallblå och solen värmer. Dessutom fick jag sällskap på bussen av Jessica. Det är ju onsdag, och då tar vi alltid samma buss. Fast, av diverse olika anledningar, har vi inte tagit den på hur länge som helst! Så det blev en trevlig morgon med sol och gemytligt sällskap, trots min förkylning och hosta. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela