My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Here I come!

Publicerad 2009-03-19 17:46:40 i Allmänt,

Det roligaste hände nyss!

Det ringde ett okänt nummer, och på andra sidan tråden var en Rickard som sa:
-  Hej, jag ringer från BBP AB. Du hade skickat in en ansökan för ungefär en och en halv timme sedan?
Jag svarade förvånat att det hade jag. Han svarade:
-  Haha, nu blev du förvånad va!
Så på lördag ska jag till Peter Mynde Backe på Slussen för att träffa denna Rickard. Snacka om snabba ryck! Haha! Han var så kul när han frågade om det passade på lördagen och frågade om jag skulle vara "ute och svänga" på fredagkvällen, och jag svarade att jag antog att jag skulle det, så han sa:
-  Då får vi väl se om du har piggnat till vid två kanske då? Haha.

Haha, klockan två it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela