My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Tystnad

Publicerad 2009-03-10 11:06:48 i Allmänt,

I morse när jag vaknade var världen vit. Jag bokstavligen studsade upp ur sängen, trots att jag inte vaknat riktigt, och drog upp rullgardinen. Där blev jag stående och bara tittade på snöflingorna som dalade ner mot marken.

Snö är så oföargligt. Den bara ligger där och tittar på en. Och det blir på något sätt så stillsamt och tyst när marken är vit och snön sakta faller ner från himlen.

Människor är som snöflingor.
Ingen är den andra lik.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-03-10 12:57:19

SV; Jag håller absolut med! Barnprogrammen var verkligen bättre förr! På många sätt och vis

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-10 20:56:44

hejhej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela