My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dagens konst, plus ödet

Publicerad 2009-05-20 16:48:03 i Allmänt,




---


Som ni säkert vet är jag i extas över att äntligen få fylla år på en skoldag i år! Min födelsedag ligger nämligen alltid på höstlovet, men nu ligger den för första gången efter höstlovet! Är inte det fantastiskt? MEN! Nu är det ju så att jag ska göra den trevliga trippen till Tanzania under höstlovet, vilket betyder att jag kommer fylla 18 år i Tanzania! Det vill säga inte alls i skolan! Pratade nyss med mamma om det och hon sa:
-  Men det är väl inte meningen.
-  Vadå?
-  Det är väl inte meningen helt enkelt att du ska fylla år i skolan. Det är
ödet. Du har aldrig fyllt år i skolan och kommer inte få göra det heller. Det är ju sista chansen nu liksom.
Ödet kan ta sig. Jag vill fylla år i skolan. HuvaN hade ju lovat att baka en tårta till mig. >:(

Kommentarer

Postat av: Huvan

Publicerad 2009-05-22 13:04:06

Du glömmer att jag också ska till Tanzania. Jag kan baka en tanzaniansk tårta till dig. Det går säkert finfint :D

Postat av: Jolny

Publicerad 2009-05-24 03:56:11

Menneh, öhm. Du ska ju plugga till polis? Du kan fylla år när du går i skolan där! >:D

Postat av: Linn

Publicerad 2009-05-30 21:15:03

Jag lider med dig My, jag fyller alltid år på påsklovet.. men du får ta och fira med alla skolkamrater i Tanzania, det är ju näästan som att vara i skolan. :) Hur länge är ni där?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela