My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

The Snowman

Publicerad 2009-05-13 21:02:21 i Allmänt,

Såhär till sommaren hittade jag filmen The Snowman på youtube! Jag höll egentligen på och letade efter en bra how-to-play-video på en låt, så ploppade den här upp. Och minnena vällde tillbaka som en stor flod! Den här filmen såg jag för många många år sedan och har alltid undrat vad det är för någon. Och nu hittade jag den, äntligen! Så det var med stort nöje jag tittade på den istället för att räkna matte! Mamma, som pratade i telefon, kom och frågade vad jag tittade på och skrattade och sade till personen i telefon:
-  Min 17-åringa dotter sitter och tittar på en tecknad barnfilm om en snögubbe..!

The Snowman är en så otroligt söt film på ungefär 25 minuter, som jag absolut tycker alla borde se! Så därför satte jag in delarna här så ni kan titta :) (För övrigt gjordes den 1982)


 

 



Och vet ni vad? (För att höja mysighetskänslan ännu mer)

Jag såg en citronfjäril igår när jag satt ute i solen! Dessutom såg jag två stycken till idag i skogen! Snart är det sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela