My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Tisdag

Publicerad 2009-05-12 12:38:32 i Allmänt,

Nu har jag äntligen lyckats få iväg mailen till Nikon och Canon. Jag hoppas bara jag får napp.

Isället för att räkna matte nu på förmiddagen har jag suttit i mors-dag-stolen ute i solen med en filt. Tanken var ju att jag skulle sitta där ute och räkna, så jag tog med mig böckerna ut. Men jag kunde inte koncentrera mig, så solen fick äta lite på mig istället.



Här är gårdagens konst, även den gjord istället för att räkna matte. Höhö.

Kommentarer

Postat av: Huvan

Publicerad 2009-05-12 21:44:24

vet du vad jag tycker? det hade varit träffsäkrare om "mörkret" hade varit format som om det ska uppsluka stackarn, som en monsterkäft eller så? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela