My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Trygghet

Publicerad 2009-05-25 20:25:19 i Allmänt,

På senare tid har jag insett att jag fastnat i min musik. Jag sitter liksom fast, eller som en LP som hackar och bara spelar samma versrad om och om igen. Jag behöver något nytt, med ny inspiration.

Jag insåg idag varför jag inte tagit tag i detta, bara det lilla enkla att söka upp de artister jag vet är bra men aldrig riktigt lyssnat på. Anledningen är helt enkelt att jag inte kan ta in fler intryck. Ny musik skapar ett virrvarr av nya tankar och bilder i huvudet på mig, och det är jag inte riktigt redo för insåg jag idag. Mitt huvud är redan överfullt av alla intryck, så musiken som jag känner så väl skapar en trygghet, en känsla av att känna sig hemma.

Så tills intrycken i min vardag avtar kommer endast lugnande musik strömma ur mina hörlurar. Trygg, hemmastadd och lugnande musik.



(HuvaN jag vet att jag har bajs i ögat på bilden.)

Kommentarer

Postat av: Huvan

Publicerad 2009-06-09 22:40:19

Hahahhaha! Jag tänkte precis kommentera det! Men duh, det finns ett magiskt verktyg som heter photoshop.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela