My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Fredag

Publicerad 2009-10-02 17:24:14 i Allmänt,

Nu har jag precis gjort mormors present, som blev ett hopkok av fjällbilder från somrarna i Öjarn. Det blev tillslut riktigt bra, vilket glädjer mig något otroligt. Jag satt både länge och väl och skar ut hålen i paspartoun, medan Chris Martin sjöng sina verser från stereon i köket. Jag skar till och med av mig ena nagelbandet, så Walle fick hjälpa mig att sätta fast baksidan till ramen eftersom jag var upptaget med att hålla handen i vädret så blodet inte skulle rinna allt för mycket.



Visste ni förresten att det var frost i morse? Jag hoppas inte tomatplantorna vi har där ute har dött.

---

Det är rätt speciellt att Coldplay valde att ta in och samarbeta med Jay-Z i låten Lost+. Om det är gör den bättre eller sämre har jag inte riktigt kunna avgöra än. Men antagligen inte sämre, eftersom den oavsett vad är helt underbar.

---

When I counted up my demons
Saw there was one for every day
With the good ones on my shoulders
I drove the other ones away

So if you ever feel neglected
And if you think that all is lost
I'll be counting up my demons, yeah
Hoping everything's not lost


Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-02 18:25:56

My, vi måste träffas!:O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela