My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Having a bad day?

Publicerad 2009-09-04 00:07:54 i Allmänt,



Fick denna från Mill. Jag trodde jag skulle avlida när jag tittade på den. Livar upp även den sämsta sinnesstämningen!

---

Har tittat igenom mina bilder nu för framkallning. Jag är inte riktigt klar, men i princip (bortsett från en del redigeringar då). Som det är nu är det drygt 400 bilder, allt från slutet av sexan till förra helgen. Otroligt att jag lyckats få en så liten mängd bilder av alla tusentals jag har. Ska bli helt underbart att få dem på papper!

Det är så fint att titta igenom gamla bilder. Man upplever så mycket saker man glömt, så många känslor och tankar. Jag måste nog erkänna att jag fällde en och annan tår och även ett par gapflabb.

Kanske det trots allt var bättre förr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela