My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Torsdag

Publicerad 2009-09-17 22:58:46 i Allmänt,

Efter en sjukt påfrestande dag sitter jag nu vid datorn och är helt ärligt taggad på att göra min läxa i nutida konst. Jag kommer inte hinna göra allt idag, så jag får jobba i morgon med. Det är sådana här idé-rus jag lever för, att ibland få skapa något som är så in i helvete bra.

Jag har inte känt såhär på hur länge som helst. Säkert över ett halvår. LisaFisa sa till och med häromdagen när jag satt och stirrade ut i tomma luften på bildlektionen:
-  Men My, du som hade så mycket kreativitet förut?

Ja, vad hände med den egentligen? Nobody knows. Den tog väl semester eller något. Stack till Australien och tog dykarcertifikat. Simmade runt bland hajar, bläckfiskar och koraller. Men tänk om den kommit hem nu, om den faktiskt har saknat mig, och bara längtar efter att få sätta tänderna i min hjärna?

I morgon får ni se resultatet. Det blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela