My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 39

Publicerad 2010-02-08 14:36:02 i Allmänt,



"När jag var liten kunde jag trolla.
Jag kunde göra underverk, läka sår och gå på vattnet,
färdas obegränsat i tid och rum,
jag hade makt att förvandla världen eller skapa en ny.

När jag var liten kunde jag trolla.

Det var innan de lärde mig att jag inte kunde."

                                                           Jonas Gardell



Välkomna på min utställning på skolan idag, start kl 18.
Även i morgon 08.30-10.10.

Kommentarer

Postat av: mirjaaa :)

Publicerad 2010-02-08 15:52:41

åh - jag önskar jag kunde komma! :( <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela