My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 44

Publicerad 2010-02-13 10:10:58 i Allmänt,

I förrgår gjorde jag en lista på allting som stressar mig. Jag berättade det för Frida, och då sa hon att det är bra att göra listor. Då kom jag och tänka på min bok, Naiv. Super. av Erland Loe, där huvudpersonen gör olika listor över saker och ting. Det är verkligen en fin bok. Den borde ni läsa. Här är i varje fall min lista över stressiga saker:

-  söka jobb (sommar och extra)
-  projektrapporten
-  leta utställningslokal till projektet
-  sv-boken
-  balbiljetterna
-  körkort
-  Elsa och Robin på Ace, har fortfarande inte varit där
-  Max ska till USA
-  teater med engelskan nästa vecka
-  "article presentation"
-  återträff med cp1 + Peter
-  alla hjärtans jävla dag
-  matten
-  rensa datorn
-  städa
-  kylan
-  Jonatan är i London
-  att vintern är så lång
-  de nätter jag sover för lite
-  inte träffat Mill på drygt fyra månader
-  skissboken ligger orörd
-  ensamheten
-  sälja biljetter till skivan
-  köpa 100-dagarsfestbiljett
-  Jocke hör aldrig av sig
-  att ingen förstår hur trött jag är
-  att tiden bara fortsätter att gå



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela