My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 48

Publicerad 2010-02-17 22:25:19 i Allmänt,

Jag drömde att jag var på månen förra natten. Eller inatt, eller hur man nu väljer att säga det. I alla fall, natten till idag.

Jag minns att jag stog på rymdskeppets tak, och skulle hoppa ner på marken. Hela månen yta var täckt av grått ludd, och allt såg så mjukt ut. Jag hoppade och landade efter ett par sekunder på den mjuka marken, och luddet yrde omkring mig. Otroligt vackert och fridfullt. Plötsligt var Sarah där bredvid mig och vi försökte ta oss över en kulle, även den täckt med tjockt lager ludd. Men luddet bara yrde omkring oss, och vi kom inte någon vart.

När jag berättade om drömmen för LisaFisa gjorde hon denna vackra bild till mig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela