My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

7 april

Publicerad 2011-04-07 21:19:54 i Allmänt,

Igår fick jag ett brev från mormor och Pelle! Mormor skrev att de läser bloggen så att ögonen blöder. Hon skickade också med lite "bilder på kära personer, så jag inte glömmer hur de ser ut". En bild på pappa på fisketur på fjället, en bild på mamma med orkestern, en på lilla tjockisWalle som hoppas i Pelles säng och en på mig och Walle tillsammans på trehjulingen. Alla från 1997.

Idag fick jag också brev, men ett lite större! Det var från mamma och pappa pch innehöll en massa bra saker! Dels ett brev från pappa, ett från mamma och en bild på pappa och Walle där Walle hade skrivit på baksidan. De två vykorten som Sarah skickade från Tanzania fanns också med, tre tidningar; Ilustrerad vetenskap, bruxanvisningen (KTH-quarnevalens tidning) och Ilmailu (pappa, jag vet faktiskt inte om jag kommer att läsa den, haha). Det fanns också torkad mango (!), nappar, geisha och blomfrön av olika sorter (varför fick jag dem?).

Det här gjorde mig så himla glad och jag har redan ätit upp första påsen torkade mangosar. Jag älskar att få brev!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela