My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

mörker, åter mörker

Publicerad 2007-12-15 17:56:57 i Allmänt,

När jag vaknade i morse, ehm, alltså, idag, så vare redan mörkt. Känder helt cp. Klockan var ju liksom bara typ 15:40 och det var redan asmörkt. Så då tänkte jag att jag kunde fortsätta sova hela natten så jag skiter i den här dagen. MEn det skulle ju inte gå. Då skulle ju den här dagen försvinna helt! ... Men vad gör det egentligen?

Tillslut valde jag i alla fall att gå upp och äta en lussebulle med lite varm choklad. Mysigt. (: Men det konstigaste vadr att huset var helt tomt! Ingen var hemma. Så är det ibland när jag vaknar på lördagar, ingen är hemma. Känns lite skumt när man vaknar och väntar sig päronen sittandes i köket och Walle vid datorn, och så är ingen där! Men sedan kom jag på att Walle har ju dans idag, då dom har väl åkt dit.

Jag har i alla fall roat mig med att göra ett collage i Mille för att sedan scanna in några bilder från honom och lägga upp på bilddagboken. Bland annat min zebra. (: <3 Roligare än så blir det inte. Nu måste jag nästan sätta mig och skriva på projektet. Tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela