My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Jahaja...

Publicerad 2007-10-30 18:26:36 i Allmänt,

Usch vad dålig jag är på att komma på rubriker. Uschamig.

Egentligen har jag inget givande att skriva, men jag har inget annat att göra, så jag skriver ändå. Jag målade spisen idag, det var trevligt. :D Öppna spisen alltså. Förut var den ju smutsig och skit, men du är det helt vit och fin. :D Jag blir så himla glad när det verkligen mäsrks någon skillnad efter att man har gjort någonting. För annars känns det nästan lite meningslöst att göra det om det ändå inte märks.

Sen blev det promenad med Emma. Det var ockå trevligt. (: Vi gick en sväng till ICA. Emma sprang sen in för hon skulle köpa kaffebröd. Fine, tänkte jag. Sen kom hon ut med chokladbollar! Chokladbollar?! Man kan inte kalla chokladbollar för kaffebröd. Kaffebröd är ju någon bulle eller nåt, liksom brödaktigt. Alltså, jag fattar inte. :P Emma tyckte i alla fall att det var väldigt kul. :P

 Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer här... så.. Hejdå.

Kommentarer

Postat av: Killah

Publicerad 2007-10-31 23:11:48

Ja men det ÄR kaffebröd xD.
För jag drack kaffe och åt en chokladboll när jag kom hem, så det så xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela