My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dagens

Publicerad 2008-12-08 23:25:20 i Allmänt,

Projektet började idag. Asnajs. Och nu sitter jag och snackar med HuvaN i telefon. Detta oändliga samtal. Haha. Vad samtalet än gäller så tar det hur jävla lång tid som helst att prata klart. Nu var det tydligen ett emergecy call, och det enda hon snackar om e hur jävla glad hon är. Haha. Lol. :P

På baletten idag fick vi göra diagonaler till jullåtar, å sedan fick vi massage på slutet av lektionen. Supermysigt. ^^

Kommentarer

Postat av: Du kan ju prova att gissa en gång?

Publicerad 2008-12-09 21:13:43

Tyst med dig! Det var jätteviktigt juuu!

BY THE WAY så MÅSTRE du läsa min blogg nu nu nu och kolla på uttdraget ur tjuvlyssnat! EMERGECY.



(Okej, vi kanske borde skapa mig en kris skala. Liksom hur viktigt nånting är mellan 1-10 där ett är Viktigt och 10 är SUPER MEGA EMERGECY FFS!!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela