My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Mitt rum

Publicerad 2008-06-22 23:39:50 i Allmänt,

Jag är inte glad. Hela dagen har jag städat ur och tömt mitt rum på allt. Känns inte bra märker jag nu. Nu är det kalt och tomt, det nästan ekar lite när man pratar där inne. Sängen står fortfarande kvar, och skrivbordet. Men snart kommer väl dom ut också. Så nu är alltså hela tv-rummet fullt av mina saker. Alldeles för mycket saker.

Jag vill ju ha mitt rum fixat. Sprickan i taket, nya tapeter och så. Men ändå inte. Jag vill ha mitt rum. Mitt stökiga rum med alldeles för mycket saker i. Det är liksom jag. Och nu är det alldeles tomt. Det är klart att jag blir det då också.

Jag borde egentligen sova. Men jag har ingen lust. Jag vill inte ha i morgon.

Kommentarer

Postat av: Killah

Publicerad 2008-07-04 01:18:03

Det känns verkligen bra att ha någon kompis som skiter i om deras rum är städat eller inte xD. Vi är verkligen lika på många sätt :P. Vi städar någon gång ibland, och då städar vi verkligen HELT ^^. Saknar dig, gotta see you soon?!

Älskar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela