My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Mulle

Publicerad 2008-06-05 12:18:08 i Allmänt,

Feber å hela baletten. Och så är det fint väder ute. Bajs.

Tänkte åka till skolan för det är ju betygspromenad idag och vi skulle få tillbaka projektet plus feedback. Dessutom skulle jag hämta Mulle, som Madelene tittat igenom. Jag var mycket noga med att hon skulle ha honom klar till idag. Men det verkar inte bli så att jag åker in dit nu. Mormor blev väldigt sur när hon hörde att jag tänkte göra det. Egnetligen gör det ingeting att jag inte får tillbaka projektet idag. Jag kan inte precis inverka på resultatet. Så jag skulle kunna stanna hemma. Men det är Mulle jag är oroad över. Jag måste ju ha honom med till Oslo! Han kan ju inte ligga där i skolan, helt själv, medan jag är där och har roligt. Stackars Mulle.

Men det varkar som om det får bli så i alla fall. Jag vill inte bli mer sjuk, speciallt när jag ska till Oslo också. Jag får ta med mig Palle istället. Förlåt Mulle. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela