My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Sommarlov

Publicerad 2008-06-13 23:05:40 i Allmänt,

Nu var det sommarlov. Ja. Sommarlov. Helt jävla insane. Året har gått så snabbt så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen faktiskt. Sommarlov. Nu är det tillåtet att vända på dygnet. nu är det tillåtet att bara vara, inte göra någonting. Inget jäkt, inga måsten.

Men trots det kommer det vara full rulle hela sommaren. Danslägret me Bounce börjar i morgon. Skulle gått på fest idag, men kände att jag inte orkade. Jag ska på 18-års fest i morgon. Kommer jag orka? Sedan är det mer fest, festivaler, vandring, läger och allt annat som ska göras. Jag orkar inte. Även fast det bara är trevligtheter.

Sommarlovet är till för att man ska ta det lugnt och återhämta sig efter skolåret. Kommer det bli så i sommar? Kommer jag vara helt utvilad tills skolan börjar igen. För tillfället vet jag inte. Skolstarten känns så oändligt långt bort. Men samtidigt vet jag att den kommer komma lika snabbt som morgondagen.  

Allting tär på mig. Allting. Jag borde åka till Öjarn eller Kirppu hela sommaren. Och bara slippa allt och vara med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela