My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Fin kvalité? Va?

Publicerad 2008-05-21 18:11:34 i Allmänt,

Jag har fått jobb på Arvika! Wohoo! :D Helt jävla underbart juu ^^
Måste bara köpa tågbiljetter. Och till Peace and Love också.

Det hände en lite kul sak idag:
Jag var påväg till tunnelbana och så träffade jag Nicole, som gick i min teatergrupp förut. Vi började prata lite projektet (hon har också det eftersom hon går på Odenplan) och plötsligt sa hennes kompis:
- Alltså ursäkta, får ja fråga en sak?
- Ja, visst! Jag trodde hon skulle fråga om jag går på Jarlaplan eller vilken linje jag går. Och så säger hon:
- Sjunger du?
Jag blev helt paff.
- Näe..? svarade jag frågande.
- Går du teater då? fortsatte hon.
- Näe..
- Jaha, för jag undrade bara. Du har sån fin kvalité på din röst.
Fin kvalité? Haha! Oj, det har aldrig någon sagt. Hon sa att det hördes att jag använde min röst mycket och att den var jättebra och fin. Jag visste faktiskt inte vad jag skulle tro. xD Men jag sa i alla fall tack, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela