My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Sommar

Publicerad 2008-05-31 17:35:43 i Allmänt,

Idag har jag badat. Första gången för i sommar. Och så har jag brännt mig också. Men inte så farligt, så det gör inget.

Hade dessutom omprov idag, i idrott. Det gick väl rätt okej tror jag. Eftersom ElinPelin också skulle göra omprov sov hon här igår. Jättetrevligt. ^^

Och så var jag och shoppade igår också! Köpte massor med saker. En klänning, två bh:ar, en mascara, två par nätstrumpbyxor, ett par solglasögon... Det var nog allt. Jag blev glad i alla fall :D

Nu är det sommar. Nu börjar jag leva igen.

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2008-05-31 23:37:07

Känner detsamma, sommaren får en verkligen att må bra!! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela