My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

CAUTION!

Publicerad 2008-11-05 21:45:46 i Allmänt,

Nu, alla danstjejer! (Och killar såklart) Bounce har äntligen gjort en ny föreställning! Klistrar in beskrivningen. Snacka om att det lockar! :D Jag är verkligen så sjukt taggad. Taggad till tusen! Så på fredag tjejer snackar vi om vilken dag det blir så fixar vi biljetter till skiten! :D




Caution! utspelar sig runt om, ovanför, bland publiken, och som titeln säger: var beredd på allt från vatten, djur och blod till förstås svettig dans. Om detta avskräcker dig - så kom! Det här är en föreställning som handlar om rädsla och att övervinna den.

På scen
Bounce Streetdance Company
Konstnärlig rådgivare
Stina Oscarson
Scenografi
Torbjörn Isaksson
Ljusdesign
Linus Fellbom
Ljuddesign
Jerker Aderwall
Kostym
Lena Lindgren

OBSERVERA
Du kommer att stå upp under hela föreställningen.
Rekommendation: Klä dig ledigt.
Höga ljud, stroboskopljus, hundar, blod samt vatten förekommer.
Lämplig från 11 år.
Föreställningens längd ca 1 h 15 min.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-11-06 14:00:51

Ahhh!! JAg måste bara gå på den! <3333

Postat av: Lina

Publicerad 2008-11-06 14:01:34

Ahhh!! Jag bara måste gå på den! <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela