My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dagens

Publicerad 2008-11-28 10:03:54 i Allmänt,



Outfit Outfit.

Jag älskar sovmornar. Inte bara det att man får sova längre utan man kan även ta det lugnt och inte stressa. Min buss går om en timme och jag har en hel timme på mig att äta frukost och gå till bussen! Underbart. ^^ Dessutom är himlen blå, vilket den inte varit nu på flera år känns det som.

Satte på radion för en stund sedan och skulle gå från P1 till Bandit, men då hamnade jag på 90,2 där de spelade Brown Eyed Girl. Blev allmännt glad och lät kanalen vara kvar. Sedan visade sig att det var Skärgårdsradion. Haha, hur B får det bli? Men i själva verket spelar de bara sådana där gamla godingar som man har något slags minne till, även om låtarna är sjukt dåliga. Nu snackar de om att Amy Diamond tydligen har gjort en julskiva. Haha! Ja men... bra för henne! :D

Ja. Snart är det jul. Och om 21 dagar slutar vi skolan. :)

Nu måste jag göra klart mitt tal till engelskan.

---

Do you remember when we used to sing
Sha la la la la la la la la la la te da

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela