My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Fredag

Publicerad 2008-11-07 13:15:14 i Allmänt,

Idag får jag äntligen träffa Millpill. <3 Det måste varit snart två månader sedan jag såg henne sist. Och det suger verkligen.

Sitter nu på dikitaliska bilden och pillar. Jag är klar med postern till Kulturkafét, så nu ska jag fixa med bilder till mammas webbsida, som jag lovade göra. Det kan till och med hända att jag får lön för det! :O

Här kan ni kolla på css:n hon ska använda: www.csszengarden.com/?cssfile=149/149.css
Loggan gick inte att lägga upp, så ja länkar till sidan när allt är klart om några veckor så får ni se :D (så gör jag lite reklam på samma gång :O)

Hon håller alltså på och ordnar utbildningar och kurser för läarare och skolpersonal för rätt bemötande av elever som har Asbergers syndrom eller autism. Riktigt intressant faktiskt! Kolla gärna in den här sidan och läs lite :)
www.autismforum.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela