My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Yeah yeah yeah...

Publicerad 2008-11-13 18:30:24 i Allmänt,

Jag är ensam hemma nu. Och det är då meningen att jag ska laga något supergott till middag. Men icke. Istället blir det lite skorpor och ett glas oboy. Asbra My! ... naat. MAn ska äta mycket. Speciellt frukost. Annars mår man inte bra. 

Tänkte i alla fall ta med kameran till skolan i morgon för att dokumentera lite. Möjligt att det kommer upp lite bilder här :) Börjar egentligen klockan 12:20 i morgon, men jag skippar sovmorgonen och åker till skolan till klockan 09:00. Ligger sjukt mycket efter i bilden, så jag har mycket målande att göra. Det blir nog massa måleri på tisdag kväll också, eftersom skiten ska vara klar på onsdagen. Dessutom måste jag redigera klart bilderna till mammas hemsida till Lisenkurser, som hon tjatade om senast igår.

Fick ett sms från skolan nyss också:
"Hej alla i 10F! Diskussionen på mentorsmötet idag kändes inte bra så vi vill träffa hela klassen i morgon, kl 12:00 i sal 136. Hälsningar Brian och Perinlla"
Jaha, och vad var det där? tänkte jag förstås. Så jag ringde först till HuvaN, sedan till Lovisa, för att ta reda på vad som hände. Jag fick en liten bild av det i alla fall, men det återstår att se i morgon hur vi löser det. Tänker inte gå in på något, för det var så komplicerat. Känns nästan lite konstigt att gå i morgon, med tanke på att jag inte var där igår och jag vet inte exakt vad som sades. Men ändå kan jag ju inte strunta i det och bara nonchalera problemet, som HuvaN sa.

Ja hörni. Man kan inte hinna med allt jämt, även fast man önskar det.

Kommentarer

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-11-13 19:37:48

Jag gjorde 8 portioner Chili con Carne, så det är bara att komma och ta för sig ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela