My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Moget

Publicerad 2008-11-27 22:55:00 i Allmänt,

Idag berättade Annie en rolig historia på mentorstiden. Den lyder som följer:

Det var en gång två äpplen som hängde i ett träd. Plötsligt ramlade det ena äpplet ned, och då sa det andra:
-  Moget...

---

Btw. HuvaN ringde just och mamma råkade visst vakna. Då lyfte hon luren (eftersom hon har en telefon bredvid sängen) och satte mig på plats och undrade vem det var som ringde såhär sent.
Gissa.. säger jag.
...Men, jag hör ju ingen röst.. säger mamma då lite förvirrat, fortfarande i telefonen i andra änden av huset.
HuvaN fortsätter att vara knäpptyst i sin ända.

Alltså. LoL. Hahah. Bara grejen att mamma lyfter luren i andra änden. Hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela