My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Sol, vind och vatten

Publicerad 2008-11-04 08:59:48 i Allmänt,

Idag är det sol, vilket jag är otroligt glad över. Det märks verkligen skillnad på humöret och om det regnar eller om solen skiner. Så idag är jag lite gladare, trots att det kanske inte är världens bästa dag. :)

I morgon fyller mamma år och då ska vi också äta middag på Udden, hos mormor och Pelle (mormors man). Vilket betyder: Mer presenter! :P Jag ska köpa en José Gonzales-skiva till mamma. Eller den blir väl snarare från hela familjen. Lovade också pappa att jag skulle köpa en stor ros. Eftersom mamma vaknar av sig själv klockan halv fyra på morgonen (!) Så blir det ingen frukost på sängen för hennes del eller så. Jag tänkte ställa rosen och paketet på köksbordet med ett litet kort när hon gått och lagt sig, så får hon hitta det när hon vaknar. :)

Idag blir det nog bara plugg plugg plugg. Eller antagligen inte, om jag känner mig själv rätt. Men jag ska försöka i alla fall. Som mamma sa. Det är ju trots allt aldrig för sent att ge upp, så det är lika bra att försöka lite till.

Och frukost får jag inte glömma. Det är viktigt.

See ya, folks! (höhö)

Kommentarer

Postat av: Gulpy

Publicerad 2008-11-04 15:13:06

Det ser ut som du slaskat smink i lilla (stora?) ögat :/ :D

Du kan hålla mamma vaken till mitt i natten så hon inte orkar gå upp före 8-9 :D:D:D

Postat av: Emma

Publicerad 2008-11-04 22:45:26

alltså dina ögon människa <3

Postat av: Sara.

Publicerad 2008-11-04 22:46:53

heej! allt bra?

kolla gärna in min blogg och lämna gärna en kommentar eller två;)

ha en trevlig kväll!

Postat av: Emma

Publicerad 2008-11-04 23:06:19

Svar; höhö, eller inte! ;O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela