My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

5 november

Publicerad 2008-11-05 21:30:24 i Allmänt,

Idag fyllde alltså mamma år. OCh som jag nämn ställde jag rosen och presenten på bordet tillsammans med en bild på mig och Walle. Det blev fint. :) Tyvärr var Gonzales-skivan inte lika bra som vi trott. Men såhär såg det ut när mamma vaknade :)



Obama vann ju presidentvalet. Halleluja! :D Jag hade en förvånansvärt bra dag med en amssa trevligheter. När jag nämnde det för HuvaN sa hon bara nöjt:
Ja... Det är ju en ny dag idag...
Då med tanke på presidentvalet, som kanske förstod.

Dessutom träffade jag Jessica på bussen i morse som jag fick ett presentkort på H&M av. Jag hade önskat mig en speciell halsduk, men hon hde inte hunnit köpa den än, så istället fick jag presentkortet. Så på håltimmen åkte jag med Frida och köpte den. :D Den är jetefiin. ^^

Och när jag kom hem fanns en ny liten hälsning från brevbäraren igen. Jag måste nog skriva en liten hälsning till honom eller henne och säga hur trevligt det är. :D

 Halsduk (fel hårfärg, ja vet :P) och brevet :D

Kommentarer

Postat av: Gubb

Publicerad 2008-11-05 21:56:58

Grattis till henne då! Många som fyller år i November ^^

Så det där är EN halsduk? Det ser ut som typ... fyra. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela