My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Söndag natt

Publicerad 2009-08-10 02:06:52 i Allmänt,



En vecka senare. Och redan flera flera upplevelser och erfarenheter rikare. Och i morgon bär det av igen, men nu åt helt andra hållet, nämligen söderut!

Jag skulle ju kunna berätta om allt sedan jag åkte till ljuva landet i öster. Jag har så mycket jag vill dela med mig av, nu när jag äntligen fått in alla mina bilder på datorn dessutom. Samtidigt vill jag liksom behålla det för mig själv, lägga det under kudden och drömma om det. Lägga det i ett glas med vatten och se om det förvandlats till en guldpeng under natten.

Bilden är förövrigt från lägret. Natten då vi, ungefär vid tre halv fyra tiden, fyllde korridorerna med ballonger. Ljuva tider.

Ja hörni. Det kanske helt enkalt var bättre förr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela