My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Söndag

Publicerad 2009-08-02 09:34:42 i Allmänt,

Nu sitter jag här igen, utan att egentligen veta vad jag ska skriva. Eller vill skriva. Men någonting vill jag ju få ut av det. Eller?

Om ungefär en halvtimme bär det av mot Jämtland, Öjarn och fjället. Ska bli skönt att få ett avbrott från allting, bara få vara i naturen utan någon som helst kontakt med omvärlden. Jag har ju inte ens täckning på mobilen, och det är guld värt, tro det eller ej.

Nu hinner jag inte riktigt skriva något givande heller egentligen. Min väska är bara halvt packad och jag har inte ens fixat in all ny musik på iPoden. Så, ja. Ha ett bra liv till den 8e augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela