My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dance dance dance

Publicerad 2009-02-13 20:11:35 i Allmänt,

På danslektionen led jag verkligen av att sitta och titta på. Det bara kröp i kroppen, redan under uppvärmningen. Så Jag satt och markerade och tillslut hoppade jag faktiskt upp och markerade "lite" vid sidan när vi körde själva dansen. Dessutom hjälpte jag Ellen med ett födelsedagskort till hennes kompis pojkvän. Vi skrev ett rim som löd:
       Här har du en liten banan
       som håller doktorn borta hela dan
       Men på natten, när bananen ätits opp
       kan du titta på din egen kropp!
Så ritade vi lite bananer och hästar på kortet och så. Presenten var alltså en banan. Det vill säga helt random. Haha. Jag älskar sådana presenter.

På vägen hem gick jag över sjön. Eller snarare dansade (bokstavligen). För att liksom kompensera för danslektionen. Jag lyssnade på massa bra musik, bland annat Darins äldsta album som kom ut 2005 (?). Och jag dansade på, med en massa sixsteps, padeboréer och piruetter. Både aund de don och aund de sha .(Nu vet jag visserligen inte om det stavas så, med det var i alla fall vad jag gjorde, haha.) Sjöng gjorde jag också. Och det var ju tur att ingen såg mig, haha, får vi hoppas. Det var i alla fall helt underbart. Kallt, mörkt och stjärnklart. <3

Jag kom även på, på bussen från Slussen, att jag faktiskt är ganska töntig. Jag kom verkligen till insikt att jag är en riktig tönt. Men vafan. Jag trivs ju med det så vad är problemet? :D Töntar är coola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela