My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Det bara skriker "YEAH!"

Publicerad 2009-02-05 15:41:50 i Allmänt,



Ungefär såhär känner jag mig idag!

Idag har jag:
-  Vaknat efter en nio-timmar-natts sömn
-  Lyckats lösa dagens problem om kol14 och en farao först av alla på mattelektionen
-  Lämnat in mina lappar om individuella val och ansökan om utökat program
-  Berättat roliga historier från USA jag hörde på radion i morse
-  Druckit varm choklad
-  Upptäckt bandet The Whitest Boy Alive genom Gösta
-  Vaccinerat mig mot TBE
-  Köpt ett nytt block till matten
-  Prickat in en 409-buss, helt random från Forum
-  Bokat biljetter till Bounce

Och nu ska jag vara hurtig och bengå till MatÖppet och handla så jag kan laga potatis- och purjolökssoppa! Jag ska laga extra mycket den här gången (som om jag inte gör det varje gång, haha), så jag kan ta med mig som middag i morgon.
Snacka om produktiv dag!

Dessutom ska jag börja Satsa tillsammans med ElinPelin! Jag ska lämna in lappen till Mischa i morgon bitti på Sats och sedan ska vi gå på ett BodyPump-pass, innan skolan. Hurtigt! Dessutom har jag ju dans på kvällen.

Jag bara känner hur det plötsligt börjar gå lite uppåt igen. Jag ska börja träna, matte är faktiskt jättekul och snart är det helg, vilket betyder Linns 18-års fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela