My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Isrgeriöova

Publicerad 2009-02-20 12:10:39 i Allmänt,

Nu är det någon jävel som har bytt ut alla bokstäver på det här tangentbordet så det är skitjobbigt att skriva. Moget. Verkligen högstadiegöra. Men det ger bra övning i att inte titta på tangentbordet när jag skriver!

Tim var så söt nyss, haha. Han bad så mycket som förlåtelse för att han inte kommit och tittat på vår utställning, och jag sa förstås att det var synd eftersom den blev så lyckad. Jag klappade honom på axeln och sa att han får droppa förbi idag om han hinner. När jag skulle gå sa han:
-  My. Förlåt för att jag inte kom och kollade.
Och han såg så ledsen ut. Verkligen uppriktig. Och jag blev så himla glad. Lilla Timsan.

(Isrgeriöova är "tangentbort" enligt mina tangenter)

Kommentarer

Postat av: Jolny

Publicerad 2009-02-21 10:11:42

Såvida inte F- och J-knapparna sitter kvar så ger det ingen vidare övning. Dessa knappar har nämligen små "ploppar", så att man ska känna igen dem med fingrarna. Om du skulle öva på att skriva utan att titta på tangentbordet med ett omkastat tangentbord skulle det inte alls gå lika bra om du satte dig vid ett annat ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela