My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Jete klaad

Publicerad 2009-02-17 19:07:53 i Allmänt,

Nu har jag fått låna en Nikon D50 av Erik Almén på skolan som jag håller på och leker runt med en massa nu. Så jag är jete klaad! Jag ska ha den ända till klockan tre i morgon! :D Sedan, när Walle kommer hem från Romme, ska det bli en riktig dundermiddag! Dessutom insåg jag nu att det faktiskt snart är sportlov, vilket betyder skoterkörning och skidor på tvären i Öjarn! Öjarn måste nog vara (bortsett från Finland, höhö) den bästa platsen på jorden. Ingen täckning på mobilen, massor med skog och vatten och trevliga bybor. Wunderbar. ^^

Dessutom börjar nya säsongen av House idag. Jag vet. Jag är en tönt, det har jag redan erkänt. Men jag står för det! Faktiskt, ska det bli kul att se hur hans blivande nya team klarar av honom och alla hans små konstigheter. Mhihih.

Egentligen hade jag tänkt skriva en massa mer. Men det kommer säkert bara tråka ut er, så jag skiter i det. :D



Det enda dåliga måste nog vara att jag fryser lite. Men vafan. Det är bara att elda lite. :D

Kommentarer

Postat av: Huv

Publicerad 2009-02-19 16:53:44

My ar syyyr

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela