My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Måndag

Publicerad 2009-02-09 17:57:01 i Allmänt,

I morse vaknade jag vid åtta, hade ingenting att göra (eftersom vi inte har någon gympa på två veckor) så jag bestämde mig för att åka in till stan och påvägen promenera över sjön i solen. Och som ni säkert förstått är detta någon jag bara älskar. Solen har ju sovit i ett par dygn så det var mig en riktigt härlig känsla att se den igen! Dessutom hade det frusit till under natten, efter tre dagars tö, så isen var blank och fin. Och hal! Så jag halkade omkring och nynnade på Himlen är oskyldigt blå och hade det bra.

 
 

När jag hoppat på bussen ringer HuvaN och säger att hennes matte är inställd. Vilken tur! tänker jag då och vi stämmer träff vid Odenplan. Där handlar vi lite bröd och annat gott och promenerar till skolan. Utanför Sleven upptäcker vi denna bild:



Typ "Hej-vi-kan-inte-baka-så-vi-gjorde-en-semla-i-photoshop-istället-och-laddade-ner-lite-
florsockerbrushes".
Det hade vi i alla fall extremt kul åt.
(Förlåt, jag menar förstås fastlagsbulle)

   

Efter skolan sprang jag iväg till Slussen och träffade Jessica på vägen. Trevligt! På slussen träffade jag Julia och henns kompis Karin. Julia lärde jag känna på Peace and Love i somras och har inte sett henne sedan dess så det var riktigt trevligt! Vi promenerade till Medis där vi satte oss på Jerusalems kebab för tjejerna ville äta falafel. Så vi satt och pratade i en dryg timme tills jag var tvungen att dra mig hemåt. De walkade mig tillbaka till Slussen, där solen höll på att gå ner.

 

Oj var mycket bilder det blev idag. :D

---

Dagens filosofi
Det är skillnad på att må bra, och att det känns bra.

Idag var en typisk sådan det-känns-bra-dag. Jag har ju mått bättre, men allting kändes underbart. Jag diskuterade detta med Jessica, och vi kom fram till att gränsen där emellan är hårfin, eller suddig som jag ville säga.

OCH! Mössfrilla måste ju vara bland det snyggaste som finns!

Kommentarer

Postat av: HuvaN

Publicerad 2009-02-10 13:51:36

Jag måste bara understryka att jag är sjukt snygg på alla tre bilder. (Y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela